Wednesday 18 December 2013

Cuti-cuti Bali - Day 1

Hmm... aku tak tau nak mula cerita dari mana pasal cuti-cuti bali ni.. kami pergi bali ni, kiranya sempena 2nd year anniversary la.. 

Macam biasa, aku sentiasa cari tiket promo nak pergi jalan2 ni, yela aku bukan orang kaya.. hihi.. kali ni aku dapat 2 tiket return campur tax n baggage semua RM350 jer..

Tapi sebab cari yang promo punya pasal dapat 3 hari 2 malam jer, takpe la kan janji sampai next time boleh pergi lagi.. haha





Kalau nak map untuk buat rujukan tempat jalan2 nanti boleh la ambil di airport.. 

The Awan Villas, Batu Belig (area Seminyak)

1st day takde ape2 aktiviti.. just check in villa jer... aku pilih the awan villas sebab tengok gambar & review macam best jer :D 

1 bedroom pool villa

http://www.baliawanvillas.com/



Sampai jer di villa kami di sambut dengan staff yang peramah & sangat helpful. ada welcome drink fresh orange & wet towel yang baunya wangi & fresh... yela dah penat kan, sedap dapat minum air sejuk..



dapat villa no 3 :)









open air shower





breakfast tengah dihidangkan
breakfast yang sedap



outdoor shower


Keseluruhannya memang sangat2 suka & puas hati dapat duduk di villa ni, highly recommend untuk semua yang nak honeymoon, family pun sesuai, macam yang kami duduk ni ade 2 bilik, tapi 1 bilik lagi die kunci la.. cantik dan bersih, keluasan & kedalaman pool yang best..





0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Natasya Nadia
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur